Vi var den overordnet projektledelse, hvor virksomheden var den tekniske interne projektleder.
Samarbejde blev gennemført sammen med en af de store ERP huse i Danmark.
Der blev foretaget en opdatering af Microsoft NAV med Dynamic Web som CMS system.
B2B kunder i hele Europa kan bestille varer via en App (iPhone og Android) eller via en tilpasset webside.
Vi var ansvarlig for at etablere EDI (Electronic Data Interchange) mellem indkøbssystemet hos Volvo Truck i Göteborg og salgsafdelingen på støberiet.
Der kom ofte mere end 2000 ordrelinjer ind hver nat i en blanding af nye ordre, ændring af ordre eller annullering af ordre.
Rigtig mange data som gav en effektiv styring og reduktion af arbejdstimer.
JDet blev kravspecificeret og etableret en webshop til private kunder.
Web- shoppen er opbygget fra bunden og er koblet sammen med betalingssystemer og ERP systemet Business Central.
Alle ordre går direkte ind med mulighed for automatisk forsendelse via GLS.
Betaling er etableret via kreditkort eller Mobilepay.
Opgaven bestod i udarbejdelse af en kravspecifikation og en analyse af markedet for en forhandler portaler.
Resultatet skulle give forhandlere til en emballage virksomhed mulighed for at hente produkt oplysninger, prislister, billeder, tekniske tegninger via en sikret web.
Det har givet en struktureret styring af information til forhandlere og agenter rundt i Europa.